
Jednym z najpopularniejszych sposobów na sprawdzenie jakości obsługi w swoim sklepie jest badanie mystery shopping. Wykwalifikowany specjalista, jako tajemniczy klient, uczestniczy w pełnej transakcji i korzysta z prezentowanej oferty. Wówczas jest on w stanie doświadczyć wszystkich możliwych obszarów obsługi i dostrzec zarówno jej mocne, jak i słabe strony. Takie analizy, przeprowadzane przez nas, przynoszą bardzo ważne dla danej firmy informacje, które mogą wpłynąć na dalsze strategie rozwojowe.
Firmy według kategorii
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Atrakcje turystyczne i noclegi
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Transport dla Ciebie i firmy
Baza organizacji i stowarzyszeń
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Baza kursów i szkoleń
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Katalog produktów i usług dla każdego